Koloid perak dan Herpes

Koloid perak dan Herpes

Jika anda mahu kekal sihat, maka anda akan mempunyai untuk menjadi kunci kepada kesihatan anda. Ilmu adalah kunci kepada kehidupan. Oleh kerana kita kini mempunyai Highway Maklumat untuk mencari maklumat dalam pelbagai jenis topik, kita boleh mengetahui yang yang betul colloidal silver untuk merawat herpes. Selama bertahun-tahun perak telah digunakan bukan sahaja sebagai antibiotik tetapi sebagai rawatan untuk herpes kelamin. Apabila anda pergi di Internet dan melihat ke atas koloid perak, anda akan dapati di banyak laman web berkata perak yang boleh menyebabkan argyria. Ini adalah di mana mata, kulit dan organ-organ dalaman berubah warna kelabu kebiruan. Walau bagaimanapun, ini semua bergantung kepada kesucian makanan tambahan perak yang anda beli. Koloid perak yang anda mesti mempunyai untuk menjadi tulen untuk membasmi herpes.

Jika anda cuba menggunakan antibiotik farmaseutikal, anda akan mendapati bahawa mereka tidak bekerja pada jenis bakteria anda cuba untuk menyingkirkan. Apa yang berlaku ialah bakteria bermutasi atau perubahan dan ia menjadi kebal kepada antibiotik yang ditetapkan. Itulah sebabnya tembakan selesema berubah setiap tahun. Koloid perak tidak mempunyai sifat ini. Ia pada dasarnya menyelubungi bakteria atau virus dan lemas itu. Ini adalah kes dengan koloid perak dan herpes.

Berikut adalah apa yang seorang pengguna telah mengatakan tentang menggunakan makanan tambahan perak untuk herpes:

Saya membeli mesin Silvergen pada tahun 1999 dan mula membuat colloidal silver pada saya sendiri dan mengambil setiap hari. Apabila saya melihat Hanna kaunter PPM saya ia berkata ia mempunyai kira-kira 16 hingga 19 PPM. Saya tidak mengambil alih dua auns pada satu masa. Sejak saya dapati perak, saya tidak mempunyai apa-apa penyata gejala herpes.

Hanya ingat untuk menggunakan Internet seperti anda akan perpustakaan dan tempatan anda melihat tepat di mana anda boleh membeli makanan tambahan perak yang paling murni supaya anda boleh meletakkan untuk berehat herpes untuk kebaikan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar